Mokantis atpažinti sunkumų ženklus ir apie juos kalbėtis, organizacijose vis dažniau įveikiamas atviro pasikalbėjimo barjeras, tačiau neretai atsiduriame kitame nežinomybės lygyje – kokia organizacijos, vadovo ar personalo specialisto rolė?
Mokymų programa organizacijų vystymo ekspertams
Praktinė mokymų programa norintiems siekti emocinės gerovės pokyčių savo organizacijoje ir įveikti iškylančius iššūkius, tiek darbuotojų asmeniniame, tiek ir visos organizacijos lygmenyje.
Keturi programos moduliai
ŽEMĖLAPIS: Emocinės gerovės apibrėžtis, sąsajos su organizacijos branda ir procesais, strategijos kūrimas ir temos aktualizavimas.
PATIRTYS: Sunkumai, su kuriais susiduria darbuotojai: kaip atpažinti ir kaip padėti?
ĮRANKIAI: Kalba ir komunikacija, reagavimas darbuotojui susidūrus su sunkumais ir darbo vietos pritaikymas.
PROJEKTAI: Galimybė su mentoriaus pagalba pritaikyti žinias parengiant projektą, aktualų jūsų organizacijai.
Trumpai apie programą
Programa skirta žmonių, kultūros, organizacijų vystymo profesionalams, dirbantiems arba ketinantiems dirbti emocinės gerovės srityje ir norintiems diegti emocinės gerovės sprendimus savo organizacijose.
25 val. teorijos ir praktinio darbo
Dešimtmečius organizacinio, klinikinio ir akademinio darbo patirties turintys ekspertai
Iki 20 dalyvių
Dalis užsiėmimų vyks gyvai, kiti – nuotoliniu būdu.
Trukmė
Lektoriai
Grupės dydis
Vieta
Publikacijos, naujienos, žinios
Įprasta manyti, kad aukšti rezultatai ir emocinė gerovė - tai skirtingos planetos, skirtingose orbitose. Tačiau tai nedera su realiomis vadovų patirtimis. Rezultatams ir komandos emocinei gerovei reikia panašių, dažnai – tų pačių dalykų.
Kaip parodė „Gijų“ užsakyta Lietuvos dirbančių gyventojų apklausa, tarp darbuotojų, kurie organizacijos rūpestį emocine sveikata vertino 7 balais iš dešimties ar žemiau, 58% yra organizacijos „kritikai“.