Grupes, dirbant organizacijos emocinės gerovės srityje, galima organizuoti siekiant įvairių tikslų. Nuo pasirinktų tikslų priklauso grupės sudėtis, darbo būdas, trukmė.
Vebinaras: „Atjauta grįsta lyderystė eina į darbą”
Atjauta – būtina žmogiškų ryšių dalis, kurianti pasitikėjimą ir lojalumą.
Tačiau kas yra atjauta grįsta lyderystė (angl. compassionate leadership)?
Ar tai – kažkas naujo? Gal tai tik dar vienas būdas apibūdinti tai, ką ir taip suvokiame kaip gerą lyderystę? Ar atjautą į lyderės dienotvarkę įsileidusi vadovė pasmerkta nesėkmei, nes negalės įgyvendinti ambicingų veiklos ar verslo tikslų? O gal atjauta pasižymintis vadovas turi būti geras ir padaryti visus laimingais? Kaip suprasti, ar aš, kaip vadovas ar vadovė, remiuosi atjauta grįstos lyderystės principais? Kokios lyderystės reikia siekiant derinti tikslų įgyvendinimą ir emocinę gerovę?
Šiuos ir kitus klausimus kviečiame aptarti nemokamame vebinare balandžio 17 d., trečiadienį, 11 val. kartu su „Gijų“ partnere ir konsultante Milda Autukaite.
Pasidalinsime įrankiu, padėsiančiu kiekvienam vadovui ir vadovei apmąstyti, kiek atjautos yra jo ar jos lyderystės praktikose.
Prisijunkite, ir pakvieskite savo vadoves bei vadovus.
Registracija į renginį pasibaigė. Atsisiųskite įrankį, kurį pristatėme renginio metu.
Kitos naujienos
Darbe aptariame „narcistiškus klientus“, kolega „per mažai rūpinasi savimi“, darbo aplinka „trigerina traumas“, o vadovui paprašius atlikti užduotį laiku - „klesti mobingas“.
Atsakymo paieškoms Oksfordo universiteto Gerovės studijų centras pasitelkė BT (British Telecom) skambučių centrų veiklos, jų darbuotojų laimės jausmo ir oro sąlygų duomenis.