Kai darbuotoja(-s) susiduria su sunkumais

Kai darbuotojas susiduria su sunkumais, jo elgesio ar savijautos pokyčiai gali paliesti visą komandą. Tačiau ne visada aišku, kaip reaguoti veiksmingai, pagarbiai, ir atsižvelgiant tiek į žmogaus, tiek į organizacijos interesus.

Profesionali pagalba neaiškiose situacijose

Kolega gali atrodyti atsiribojęs, sudirgęs ar prislėgtas. Gali pasijusti pokyčiai jo darbo rezultatuose ar bendravimo būde. Daugeliu atvejų nebūna aišku, kas vyksta, ir kaip reikėtų elgtis kitiems.

Profesionaliai reaguojantys vadovai ir personalo specialistai gali padėti. Tačiau neapgalvotos pastabos, nepagrįstos prielaidos ar problemos ignoravimas atneša daugiau žalos nei naudos.

Diagnozuoti sunkumų ir turėti visų atsakymų nereikia, tačiau svarbu žinoti, kaip elgtis pagarbiai ir tinkamai.

Mes konsultuojame vadovus bei personalo specialistus, susiduriančius su tokiomis jautriomis situacijomis. Kartais trumpos konsultacijos pakanka, kad paaiškėtų galimos pagalbos kryptys, išvengtumėte dažniausiai pasitaikančių klaidų, ir būtų galima su pasitikėjimu žengti tolesnius žingsnius.

Jeigu nesate tikri, kaip tinkamai reaguoti, kai darbuotojas susiduria su sunkumais, susisiekite. Padėsime suprasti situaciją ir rasti sprendimus derinant žmogaus ir organizacijos poreikius.

Ką galima padaryti jau dabar?

Vadovo parama darbuotojui, kuris susiduria su sunkumais, gali būti labai svarbi. Štai keletas principų, kurie padeda tokiose situacijose:

Pasidomėti

Neatidėliokite, ir, užtikrindami privatumą, pasidomėkite darbuotojo savijauta.

Klausytis

Suteikite erdvės pasidalinimui ir neskubėkite ieškoti sprendimų.

Suteikti lankstumo

Nedideli darbo laiko, terminų ar vietos pakeitimai gali turėti didelę reikšmę.

Žinoti ribas

Jums nereikia „išspręsti“ problemos.

Nukreipti

Priminkite apie jūsų organizacijos siūlomus ir kitus prieinamus pagalbos išteklius.

Palikti atviras duris

Domėkitės ir užtikrinkite galimybes atnaujinti pokalbį, jei būtų poreikis.

Pasidomėti

Neatidėliokite, ir, užtikrindami privatumą, pasidomėkite darbuotojo savijauta.

Klausytis

Suteikite erdvės pasidalinimui ir neskubėkite ieškoti sprendimų.

Suteikti lankstumo

Nedideli darbo laiko, terminų ar vietos pakeitimai gali turėti didelę reikšmę.

Žinoti ribas

Jums nereikia „išspręsti“ problemos.

Nukreipti

Priminkite apie jūsų organizacijos siūlomus ir kitus prieinamus pagalbos išteklius.

Palikti atviras duris

Domėkitės ir užtikrinkite galimybes atnaujinti pokalbį, jei būtų poreikis.

Publikacijos, naujienos, žinios

Gaukite naujienas apie
emocinę gerovę darbe